csütörtök, január 15, 2009

1.000.000





Üdvözlöm a Chili&Vanília egymilliomodik látogatóját!

Nem vagyok a számok és statisztikák megszállottja, ezt az oldalt soha nem ez az elem vezérelte. A belső késztetésem mindig erősebb volt a külső hatásoktól, remélem, ez talán átsugárzott valamelyest. Nincs most a blognak születésnapja (az első még nagy szám volt, a második, harmadikat már nem is érzékeltem, addigra olyan természetes részévé vált az életemnek, hogy szinte észre sem vettem)

Most egy percre mégis meg kell állnom.

Három éve, egy napsütéses őszi napon kezdtem el írni azt, amit akkor saját kis „játszóteremnek” gondoltam. Annyi minden történt ez alatt. Itt persze csak a kulináris események, élmények jelentős részét rögzítettem, közben persze éltem: események, emberek, városok, utazások, barátságok, szerelmek, élethelyzetek, jöttek-mentek, volt öröm és bánat, költözés és hazatérés. Egyszóval, folytattam az életemet, mint mindenki.
Földhöz ragadt vagyok, most mégis olyan sorsszerűnek élem meg, hogy ez a szép kerek, szimbolikus szám pont mára esik. Fontos nap számomra a mai, mert a játszótér lassan átalakult egy új pályává, és ma ennek egy fontos állomásához érkezem. Februártól új feladatok várnak rám, olyanok, amelyeket kizárólag a Chili&Vanília-nak és olvasóinak köszönhetek.

Kedves egymilliomodik Látogató!

Nem tudom, ki vagy, honnan jössz, törzsolvasó vagy, vagy csak idetévedtél (egyébként 17.00 körül jártál itt, budapesti vagy, vodafone-os szolgáltatót használtál, és az egyik legrégibb, és számomra is egyik legkedvesebb gasztroblogról, nemisbékától látogattál ide hozzám. Számomra azonban most mégis különleges vagy. Az igazság az, hogy szívem szerint az összes látogatót megvendégelném, erre azonban sajnos nincs lehetőségem. Mégis nagyon szeretnék legalább szimbolikusan egy olvasót vendégül látni a konyhámban.

Ezért egy olvasót, akit a jelentkezők közül ki fogok sorsolni, ezennel sok szeretettel meghívok egy

2-4 személyes, saját készítésű, exkluzív vacsorára

Miért?

Hogy szimbolikusan megköszönjek az összes olvasónak mindent.



Hol?
Az otthonomban. (Van egy rossz hírem: a helyszín nem egy elegáns luxusvilla lesz, hanem egy átlagos belvárosi lakás.)



Mikor?
A Neked megfelelő időpontot egyeztetjük.



Hány főre szól a meghívás?
2-4 fő, ahogy/akivel szeretnéd



Mi lesz a menü? Mindenképpen kagyló, kakaós karfiol és babérleveles panna cotta?
Nem, a menüt Veled egyeztetem, semmi olyan nem főzök, amit nem szerettek. Ha akarsz, választhatsz is tetszőlegesen a blogról.



Ha nem ízlik, megmondhatom, otthagyhatom?
Természetesen.



Ha nem ízlik, megírhatom?
Persze. Azért remélem, ízleni fog.

Hogyan?
Kérlek, ha érdekel, legkésőbb 2009. január 25-ig írj nekem ide egy rövid kommentet, amelyben megadod a nicknevedet. Ha nem szoktál/szeretsz itt kommentelni, írhatsz nekem közvetlenül is e-mailt a


chiliesvanilia(kukac)gmail.com címre. Az érdeklődők közül gasztrocelebritás tanú jelenlétében az azt követő héten ki fogom sorsolni, hogy ki fogja képviselni „AZ OLVASÓT”

Nagyon szépen köszönök mindent.

PS. A Chili&Vanília (és a többi futó projekt) természetesen továbbra is megmarad, és a saját, privát, „családias” kulináris játszóteremként fog működni, szeretettel várok továbbra is mindenkit.


KIEGÉSZÍTÉS: Elnézést, ha félreérthetően fogalmaztam, valóban nem volt teljesen egyértelmű: bárki, akit érdekel, és kommentel, vagy e-mailt ír, részt vehet a sorsoláson, tehát nem a "hamupipőkét" keresem (azért, ha előkerül, jelentkezzen), hanem azt az illetőt (és partnereit), aki képviseli majd az olvasót. Alig várom én is, hogy ki lesz:)


Címkék: , ,


 

 

165 hozzászólás:

Blogger Mackaj szerint...

Gratulálok az egymillióhoz, további sok sikert! Most pedig megyek kakaós karfiolt sütni...
(17:39-kor, budapesti, vodafonos törzsolvasó :- )

5:43 du.  
Blogger Zsuzsi szerint...

Gratulálok a sikereidhez, csak így tovább! Egy szentendrei törzsolvasód

5:47 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Sajnos nem én voltam :(( Jajj de kár!
Szabina

5:53 du.  
Blogger Limara szerint...

Gratulálok, még sok milliomodik olvasót kivánok a Te és a mi örömünkre! :)

6:06 du.  
Blogger Susula szerint...

Kedves Chili! Örömmel olvasom szinte minden nap /úgy egy éve/ a blogodat, nagyon sok mindent tanultam Tőled. Köszönöm és további sok sikert Neked!

6:08 du.  
Blogger huAnita szerint...

Ez nagyon szép szám :) gratuláció. És a Magyar Narancsot is feldobta a heti szokásos írásod.

6:08 du.  
Blogger K. szerint...

Jujj de kár, ma kb. 3szor jártam az oldaladon de nem én vagyok:( Mindenesetre gratulálok!

6:10 du.  
Blogger Gabah szerint...

Hűűűű, Chili, ez csodás! Szívből gratulálok! Eldődorban Neked, de annak a szerencsés egymilliomodiknak is!
Azt hiszem, irigylem.
:-(((( Se budapesti nem vagyok (még csak nem is Magyarországról írok, tehát füllenteni sem tudok), a szolgáltatóm sem vodafonos, s bár jártam ma Nemisnél is, de onnan nem erre vettem az irányt. Brühühü! :-((( Pedig milyen jó lett volna!

6:12 du.  
Blogger Lilahangya szerint...

Ez fantasztikus! Gratulalok Neked es nem utolso sorban Az OLVASONAK! Irigylem!!! Tovabbi sok sikert Zsofi!!! Ah, latom Gabah szinte ugyanezt irta!

6:17 du.  
Blogger Grenadine szerint...

huú, szívből gratulálok Zsófi!
mivel mindenki a titokzatos vodafonost irigyli, rosszul értelmeztem volna, hogy csak ezután fogsz sorsolni?
egy lelkes olvasód :))

6:23 du.  
Blogger nana szerint...

kicsit meghatótdtam.. :) ez kedves gesztus tőled, és jó, h már ilyen régóta olvashatunk!

6:35 du.  
Blogger Mamma szerint...

Nagy-nagy gratuláció! Gyönyörű siker!
Bár ezen nem is csodálkozom, szűk három éve Rossamela javasolta nekem a blogodat, amit szájtátva olvastam:-)) és olvasok azóta is, előtte azt sem tudtam, mi is az a blog:-))

Az külön jó, hogy ugyanúgy folytatod tovább:-), a kiszemelt Olvasónak pedig felejthetetlen estét kívánok!!
(A heti olvasókból nem sorsolsz véletlenül?:-))

6:42 du.  
Blogger gmx szerint...

Én is úgy értettem, hogy csak eztán lesz a sorsolás...
Ez az ajánlat egy régen hallgató olvasóból is kiprovokál egy kommentet. Jelentkezem sorsolásra.

Ja, és bravo, gratula!

6:43 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

No, hát nagyon gratulálok, és külön öröm számomra, hogy én "adtam" az egymilliomodikat :).

6:50 du.  
Blogger pepus szerint...

ha sorsolásos a lehetőség, és nem az "eredeti" egymilliomodikat várod, akkor lécci lécci engem is vegyél be! köszi és szuper a blog!

6:52 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Sajnálom én is hogy nem én vagyok a vacsoravendég. Itt jártam délután, de csak a brokkoli leves volt még fenn. Irigylem a szerencsés nyertest. alanie

6:53 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Újra elolvasva a beírást, lehet hogy mégsincs még meg a szerencsés nyertes??? Akkor légyszi tegyél bele a kalapba engem is. alanie

6:57 du.  
Blogger Zsófi szerint...

Nem én voltam (sajnos), de a sorsolásra azért jelentkeznék :)! És nagy nagy gratula az egymillióhoz, na meg az új projekthez!

7:00 du.  
Blogger Cukroskata szerint...

Gratulálok én is, és irigylem a szerencsést :-)

7:03 du.  
Blogger KryaSpirit szerint...

Gratulálok a blogodhoz! A tiéd volt az első, amit gasztrotémában olvastam, úgy egy évvel ezelőtt. Magával ragadó, ahogy írsz, a receptjeid pedig nagyon különlegesek, amit kipróbáltam nagyon finomak! Bár nem én vagyok a keresett "Hamupipőke", ha kisorsolsz, szívesen megkóstolom a főztödet. További sok klassz ötletet kívánok Neked, ezáltal nekünk is!!!

7:03 du.  
Blogger Kata szerint...

Fantasztikus, szívből gratulálok Neked én is ;o)

7:04 du.  
Blogger Milene szerint...

Gratulálok! További sok sikert! És sajnos nem én voltam :(

7:26 du.  
Blogger Unknown szerint...

Gratulálok az igényes munkádhoz, kitartásodhoz, népszerûségedhez!
Kata

7:36 du.  
Blogger chris szerint...

Kedves Zs. !
Egyszer - volt régen volt közös ebédünk emlékére, ha még emlékszel rám.
Gratulálok.

Csók

Krisztián

7:39 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Sokadikként nagyon köszönöm az eddigieket, gratulálok! Nekem sem tökéletesen világos, hogyan folyik majd a sorsolás, ha a mai kommentelők mind játszanak, akkor még esélyes vagyok, bár nekem már tegnap éjjel megtörtént a nagy találkozás Veled: az éjjel álmomban (de tényleg!!!) gasztro-túrát vezettél Brüsszelben nekem és a férjemnek. :) Minden fontos helyre elvittél, nagyon klassz volt, köszönjük szépen.

7:40 du.  
Blogger Millie szerint...

Gratulálok én is!!! Még sok-sok millió olvasót kívánok neked!

7:45 du.  
Blogger Mindennapi Manna szerint...

Én is kicsit meghatódtam, jó volt ezt (is) olvasni. Gratulálok szívből!

7:53 du.  
Blogger Zsuzsa szerint...

Gratulálok Zsófi, és sok sikert az új úton!

8:08 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves chili, gratulálok neked, én egész mostanáig lelkesen olvastalak, és persze számtalan recepted kipróbáltam, mindig sikeresen. Szeretném ezt megköszönni, és még egyszer további sikereket és sokszor 1 millió olvasót
Judit

8:16 du.  
Blogger Pirikenagyi szerint...

További sok sikert kívánok neked, és sok receptet nekünk, olvasóknak.

8:29 du.  
Blogger kisrumpf szerint...

Nahát Chili, ez igazán gáláns ajánlat, irigylem is érte a boldog nyertest! Még sok-sok írást, sok látogatót!

(Tegnap végre megkaptam Zila mester sütőformáját, alig várom, hogy elbűvölhessem a sütikkel a nagyérdeműt :-)))

8:35 du.  
Blogger Unknown szerint...

Köszönöm a sok élvezetes percet, amit az olvasással töltöttem, és a rengeteg izgalmas receptet, ötletet!

8:35 du.  
Blogger Abigél szerint...

Kedves Chili!
Nagyon sok szeretettel gratulálok! Nagyon régóta olvaslak és mindig Neimstől jövök... Ha jól értettem, (ahogy többen) akkor jelentkezem!
Ú az nagyon-nagyon jó lenne!
Még sok milliót, vagy amit Te akarsz.

8:37 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Chili,
Regota olvaslak es mindig nagy elmeny szamomra minden ujabb cikked. Veled orulok az 1.000.000-nak. Gratulalok!Remelem sokaig igy marad meg. Egy ujabb 1.000.000. :)

8:39 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok! Ennek örömére direkt utánanéztem, hogy 2006. február 1-e óta olvaslak! És nagyon szívesen vacsoráznék ám nálad!

8:42 du.  
Blogger Éva szerint...

Én ugyan nem álmodtam veled, és nagy újdonságot a többiekhez képest nem tudok mondani, mégis fogadd szívből jövő jókívánságaimat ebből a jeles alkalomból. Ha nem lesz meg az igazi egymilliomodik, kéretik a nevemet bédobni a kalapba:)

8:46 du.  
Blogger Excuseme! szerint...

Gratulalok. Nyilvanvaloan, mint gasztrobloggernek (hihi), nekem is TE vagy a nagy peldakep. A gasztronomiai (es egyeb) tudasod, a minden poszton atsuto eletszereteted, a fantasztikus alapossagod es a kitartasod bamulatra melto.
Koszonom az elmenyeket, amiket adtal.

(Ja, es a sorsolasra en is jelentkezem, ki nem hagynam!)

8:48 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratula Neked is és a szerencsés Olvasónak is! :)

8:51 du.  
Blogger Horasz szerint...

Grtualalok, mai napig emlekszem amikor ratalaltam a blogodra, akkor meg angolul szolt...

koszonom szepen mindazt amit tettel az elmult evekben.

H.

9:04 du.  
Blogger siccike szerint...

Kedves Chili!
Mérföldkő voltál az én életemben is 2 évvel ezelőtt, amikor általad találkoztam először a gasztroblog fogalmával! ÉS ennek a találkozásnak az eredménye lett aztán nálam a gasztroblogok szenvedélyes böngészése, a főzés hobbivá lépése, és a saját blogom elindítása is.:-) Nagyon köszönöm!:-) További kitartó éveket!:-)

9:19 du.  
Blogger anna szerint...

hu, en is grat nagyon
jo regota olvasom a blogod
asszem mindig meg fogsz maradni bennem a gasztroblogger-nek, alapbol is huuu kategoria voltal a blogoddal, de a VKF elinditasaval aztan ez csak hatvanyozodott '_'

9:25 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok!
Napi szinten ütöm fel a blogod és mindig olyan rossz, ha nincs semmi új, de akkor olvasok valami érdekeset régebbről :-). Ha valami új zöldség-gyümölcs kerül a konyhára, először nálad keresek ötletet. google? ugyan már!
Sok sikert kívánok az új feladathoz is!
Helga

9:53 du.  
Blogger SZINTIA szerint...

Szívből gratulálok!

A blogod az első gasztroblogok között volt, amiket először felfedeztem, szájtátva olvastam!
Imádom a Kakaós karfiolod!:)

További sok sikert!

Szintia

9:59 du.  
Blogger Vialuna szerint...

Nekem is Te voltál az első - és mindmáig az egyetlen, aki a munkahelyi gépemen is a "kedvencek" között van (összesen 2 privát link van elmentve ott - a másik a gmail...). Köszönettel és a sorsolásra jelentkezve,
vialuna

10:24 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok én is és még sok ilyen évfordulót, milliónyi olvasót és minden jót kívánok,
Eszter

10:26 du.  
Blogger Before szerint...

nemisbéka: szép gólpassz volt!

Ch&V: gratulálok, nagyon szép és nagy szám! Egyébként te vagy az első blog, akit eltettem könyvjelzők közé, még arra is emlékszem, hogy keveredtem ide, legalább is az első benyomásra mindenképp: a gyönyörű narancstoppingos mákosgubád örökre emlék marad, pedig amúgy mákos gubában nagyon ott vagyok! :)
Hajrá a következő egymillióra!

10:42 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nagyszerű vagy! Csak, hogy tudd!:-)
Hogy én mennyit villogok a receptjeid alapján készített kajákkal, ha tudnád...

A te blogodat olvastam először pár éve, előzőleg azt sem tudtam mi az a blog, megnyertél "valami" blogos díjat, ez kíváncsivá tett, így akadtam rád.

Mindent köszönök és gratulálok!

TM

10:47 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok!
Kedves barátnőm ajánlotta a blogodat még anno a narancskrémes linzerkarika kapcsán (2005-ben). Eztán rendszeres olvasód lettem, megtudtm, hogy létezik gasztroblog, és nagyon megszerettem főzni, sütni. Természetesen rengeteg receptet megfőztem a blogról, és működött mindegyik. Köszönöm!!!
Még jó sok millió olvasót kívánok!
k.

11:15 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

A blogod linkje a firefox gyorskeresőjének hála mindig kéznél van, ahányszor csak géphez jutok, benézek, mert amióta pár hónapja véletlenül rátaláltam a blogra, leírhatatlan gyönyörűségemre szolgál, hogy olvashatom. Én magam nem vagyok tehetséges szakács, inkább sütni szeretek, és elbűvölnek azok az emberek, akik - mint Chili@Vanilia - pár egyszerű hozzávalóból csodát csinálnak.
Nem tudom, valakinek eszébe jutott-e már (ha igen, csatlakozom), de szeretnék egymillió puszit küldeni a nagy nap örömére, és azt kívánom, attól kapd és olyan részletekben, akitől és ahogyan szeretnéd. És kívánok mellé erőt és egészséget (ezt az életkor előrehaladtával érti-érzi csak igazán az ember), és hogy a net ne omoljon össze, mert nagyon sokunknak hiányoznál!

11:31 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Jessszus! Micsoda kommemt halmaz! Ha tudtam volna, koccintottam volna is Veled erre ma este....:-))))Micsoda titokzatos vagy!
DE! További sok sikert kívánok az életben, de leginkább sok-sok ÖRÖMÖT az új munkádban!!!

12:00 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Ééééés az enyém az 50. kommment pont éjfélkor!:-)))

12:01 de.  
Blogger chili&vanilia szerint...

úristen, nagyon szépen köszönöm, most kicsot én is elérzékenyültem..

Bocsánat, ha nem volt egyértelmű, tehát: nem az igazi 1m.dik olvasót (Hamupipőkét:) keresem, hanem bárki jelentkezhet a sorsolásra! január 25-ig lehet kommentet, vagy e-mail írni, és utána húzok.

12:17 de.  
Blogger István Bagi szerint...

nem semmi :)
én is gratulálok, meg Feri és Igor is :)
ha megnyerjük megyünk hozzád :)

3:20 de.  
Blogger Kata szerint...

Szia!

Én is csak gratulálni tudok a csodálatos bloghoz és a sok-sok olvasóhoz.

4:15 de.  
Blogger Fűszeres Eszter szerint...

Szeretettel gratulálok!
És nagyon irigylem (már előre) a nyertest :-)

7:37 de.  
Blogger Marjan szerint...

Nagyon gratulálok! És sok-sok olvasót kívánok Neked és Nekünk sok-sok jó recepetet! :-)

7:49 de.  
Blogger Palócprovence szerint...

Csak az előttem szólókat tudom én is ismételni: szívből gratulálok!

8:35 de.  
Blogger Unknown szerint...

Nahát régóta olvaslak már. Főztem is tőled jópárszor, vagy csak ötleteket csentem. Nade hogy te magad főzöl valakinek, akit kisorsolsz... ez nagyon kedves tőled. Gratu ehhez a sok látogatóhoz, majd ünneplünk az 5.000.000-nál is.:)

9:10 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok Neked én is!
Még nagyon sok egymilliót kívánok!
Nálam is Te voltál az első gasztroblog, amit felfedeztem :))
Az új munkádhoz pedig erőt és kitartást, csak így tovább!
Üdvözlettel: Lekvároskukta

u.i.: a sorsolást ki nem hagynám :) köszönöm.

9:38 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Én ugyan csak kb. 4 napja olvasom a blogodat - és Fakanáltól találtam ide :) - , de szívből gratulálok a nagy számhoz. További sok sikert! Livka

9:49 de.  
Blogger "saját levében" szerint...

Ez nagyon elegáns gesztus! Én is duplán olvaslak, a Mancsban és a neten. Hajrá!

9:52 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Természetesen nekem is a Te blogod volt az első :-) Emlékszem, az aszalt paradicsom apropóján jutottam el hozzád néhány éve és rögtön órákra leragadtam. Aztán persze ment a kedvencek közé, majd jöttek mellé a többi gasztroblog, majd szinte egyenes út vezetett a saját bloghoz :-)
Köszönet mindenért:-)
És a sorsolásra én is jelentkeznék....
Niki

10:03 de.  
Blogger Unknown szerint...

hajra chili! csak igy tovabb! tobb recepted is allandosult az itthoni repertoarunkban, de szivesen megkostolnank elso kezbol is, ugyhogy jelentkezunk!

10:21 de.  
Blogger Alex Shneyderman szerint...

en is gratulalok szivbol, nekem is te voltal az elso, s ha en kerulok ki a kalapbol, viszem az emberem es az ikreinket (addig megtanitom oket rendesen ulni az etetoszekben).

tovabbi sok sikert,
a sult paprikad rajongoja

10:33 de.  
Blogger Unknown szerint...

További sokszor 1.000.000 olvasót kívánok!

10:43 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Tombolán még nyertem, itt lenne az alkalom?

Jelentkezem a sorsolásra, és ha nyerek.akkor személyesen (is) gratulálok :-)))

10:56 de.  
Blogger csuszta szerint...

sajnos tutira nem én voltam Hamupikőke, és már nem is mondhatok semmit, mert előttem már mindenki minden szépet elmondott, amit lehetett, így már csak egy szám vagyok vhol 60 és 70 között... de azért pályázok a vacsira, feltétlenül!! :)
csuszta

10:57 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Chili,

Én 2006-ban akadtam rád, azóta folyamatosan olvaslak. Lenyűgöző a blog, imádom a receptjeidet!
Kata

10:57 de.  
Blogger Claracroft szerint...

Kedves Zs.!
Én is gratulálok a blogodhoz, pár receptet már ki is próbáltam belőlük :) Én ugyan nem büszkélkedhetem azzal, hogy több éve az olvasód lennék, de mióta felfedeztem a blogodat (ha jól emlékszem a "szárított paradicsom" kulcsszavak beírásakor találtam rá), azóta igyekszem pótolni az elmaradásom :)

Üdvözlettel: Klári

1:27 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia!
A sajnálkozással szerintem nem vagyok egyedül, hogy nem én vagyok 1 milliomodik!
Megnéztem az új munkádat! Nagyon tetszik! Szép, sokszínű, igényes! A blogodat, és egyéb cikkeidet ismerve nem csodálkozom! És nagyon meghatódtam. Nagyon gratulálok!
LepkePillangó

1:31 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szívből gratulálok ehhez a szép teljesítményhez, nem hiszem, hogy sokat kell várni a 10 milliomodikra...
(a hagymalekvárodat szeretném hamarosan kipróbálni)
Seres Mariann

1:45 du.  
Blogger rita szerint...

Gratulálok!

Régóta olvasom a blogodat, de még sosem írtam hozzászólást. A vacsora lehetősége viszont engem is felbátorított, úgyhogy mindeképpen jelentkeznék a sorsolásra.
További sok sikert!

2:14 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Az elsőt sosem felejtjük el...az első mindig fontos az ember életében:). Nekem Te voltál az első, akinek a gasztroblogját olvastam. Előtte azt sem tudtam létezik ilyesmi...az indítatást is Te adtad, hogy én is gasztroblogger legyek...úgyhogy köszönöm...és amúgy meg gratula:))
UI:jól értem, h a vacsorameghívásod a vodafonos szerencsést illeti?:((

2:23 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Chili,

minden elismerést megérdemelsz, a gratulálációk sokaságát csak növelni tudom - őszintén! Gyakori látogatója vagyok a blogodnak,sokat tanultam bejegyzéseidből, számos kulináris kalandra bátorítottak az általad írottak - köszönet érte, s legyen még hosszú ideig örömed nem csak az új munkádban! Habliliom

3:29 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Chili,

legelső látogatásom a blogodon egy hatalmas, parttalan irodai vitát oldott meg, a tengeri halak magyar elnevezéseit illetően. Azóta hűséges olvasód és rajongód vagyok :) Köszönöm a finom a vacsorákat és főzés iránti kedvet!

És legfőképp gratula!

3:30 du.  
Blogger Anibell szerint...

Kedves Zsófi!

Gratulálok ehhez a szép kerek számhoz (lesz ez még 10 is :) és az új feladatokhoz is!
Már fel is iratkoztam a DG feedek-re.

Ja! És jelentkezem is egyben :)

3:55 du.  
Blogger csicseriborsó szerint...

Én is gratulálok! A Tied volt az első gasztroblog, amit olvastam, és nagyon köszönöm, hogy mindig válaszoltál a tanácsot kérő leveleimre. (brüsszeli vacsora és társai) Nem kis részben Neked köszönhető, hogy én is elkezdtem írogatni...

4:00 du.  
Blogger cecil szerint...

Kedves Chili!
A többiek már mindent leírtak előttem, csak ismételni lehet, ami már unalmas lenne! Mivel én is szinte naponta nézlek,rengeteg ötletet kaptam Tőled! Így tovább!

5:02 du.  
Blogger jeeka szerint...

ez komoly?!
egy éve arra csorog a nyálam, hogy te vagy fűszeres eszter egyszer megetessetek...

és ha nem is én leszek a szerencsés, és még várnom kell erre a kegyre, akkor is gratulálok az egymillióhoz, kiérdemelted! jipií!

5:22 du.  
Blogger viksi szerint...

Gratulálok a legjobb, és mindig szezonális 'szakácskönyvemnek'.
További vidám napokat a 'játszótereden' az új feladatokhoz meg sok sikert!
magamnak meg sok szerencsét a sorsoláshoz, remélem : )

5:27 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Chili,

ha nem pofátlan dolog csendes olvasóként meghívatni magamat egy vacsorára, akkor feltétlen szeretnék benne lenni a kalapban, amiből kihúzod a szerencsést :)
minden mást a többiek már elmondtak.

Üdv
Pazs

5:31 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok én is. :) Ha pölö én nyerném meg a vacsorát, biztos kérnék valami tengeri herkentyűt rozmaringgal.
rozmaring

5:35 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Azt hiszem most minden törzsolvasód (én rajtad keresztül fedeztem fel a gasztroblog társadalmat, másképp is főzök azóta!)megbánta bármit is csinált ma 5-kor és nem pont itt kattintott jókor!

A.

6:19 du.  
Blogger csereanyu szerint...

Csak szaporítom a gratulálók táborát, de igazán örülök a sikerednek! Ez az igazi "népnevelő" munka, amit Te, és még páran a gasztroblogokon csináltok.
És szívesen csatlakozom a Nálad örömmel vacsorázók táborához is:)
Ilona

6:34 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Chili!Gratulálok szinvonalas blogodhoz, sokszor utaztam " gasztrotengereden ". Alföldi olvasód vagyok,elkölteni egy vacsorát jelentkezni szeretnék. üdv. Klári

7:12 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Ez szép szám:)))
Nekem a fahéjas linzerkarika nélkül nincs karácsony, és minden ami itt csokis azt már kipróba (na jó a kariolt azt nem).
Tegnap óta erre mantrázom!
Én is szeretném nagyon-nagyon.
Lanja

7:16 du.  
Blogger Klári szerint...

Kedves Chili!Gratulálok szinvonalas blogodhoz, sokszor utaztam " gasztrotengereden ". Alföldi olvasód vagyok,elkölteni egy vacsorát jelentkezni szeretnék. üdv. Klári

7:34 du.  
Blogger lúdanyó szerint...

Gratulálok a sok, lelkes olvasóhoz!
Én a Magyar narancstól találtam el hozzád.
Lúdanyó

7:36 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szivbol gratulalok az egymilliohoz es sikereidhez! Fantasztikus, amit elertel es hogy mi, olvasoid mennyit koszonhetunk Neked!
Kivanom, hogy a jovoben is sok oromod legyen "gasztronomiai jatszotered"-ben es sikeruljon minden ugy, ahogy szeretned - vagy annal is jobban! :-)

7:50 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nagyon-nagyon szeretnek en is benne lenni a kalapban!... :-)

8:15 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kicsit le vagyok maradva a feedekkel, és csakazért sem fogom 90. kommentnek még egyszer beírni, hogy gratula :)

8:15 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

9:34 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia, gratulálok az új munkádhoz. Csoda, hogy kijöttél az inkognitódból. Én is miattad kezdtem, mint sokan, vagy miattad is. És még mindig nem csináltam meg a kakaós karfiolt. Na de holnap rendben lesz (nagyjából) az új konyhám, és ez lesz az első étel.:)

További sok sikert mindenhol, és persze én is boldog lennék, ha nálad ehetnénk.

10:14 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szóval Dalit voltam..)

10:15 du.  
Blogger Unknown szerint...

Nagy-nagy szeretettel gratulálok én is a blogodhoz, és persze az egymilliomodik látogatóhoz! Ha nem kerülne elő a szerencsés, én is jelentkezem a kalapba kerülő nevek közé!

11:34 du.  
Blogger Unknown szerint...

Én is gratulálok, és jelentkezem a sorsolásra :)

8:45 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Én is szeretnék gratulálni! Egyben köszönetet is mondok, hiszen sokat segítettél nekem a mindennapi főzésekben a blogoddal, receptjeiddel, gyakorlatias tanácsaiddal. Egy szakácskönyvvel szemben itt mindig aktuális, a szezonnak megfelelő receptet találok, amiben ráadásul meg is bízhatok és tudhatom, hogy sikerülni fog, ha nekilátok! :) Egy kicsi Borsod megyei faluban élek, 6 tagú családomra főzök és többek között Neked köszönhetjük a megreformált, finom ebédjeinket! Szeretnék én is bekerülni a kalapba, hátha rám mosolygna a szerencse :)

8:45 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Chili,

a kommenteket látva nem fogok újat mondani, de gondolom a szép szavakkal nem lehet betelni... :-)
Én is kb. 3 éve bukkantam rád, otthon vidéken voltam karácsonykor, készülődtünk a főzéshez, amikor gondoltam keresek valamit a neten. (Mondanom sem kell gasztroblogról még nem hallottam.) Azt hiszem a naracs volt a keresőszó, így dobta ki a narancsos-fahéjas linzerkarikát. Aztán adta magát a dolog, ott ragadtam és ámultam mennyire állatira jó ez a blog-dolog. A menübe így még bekerült a birsalmás csirke, aztán következő évben is, a linzerkarika már egyéb alkalmakkor is elkészült, a receptet pedig mindig követelték. :-)
A munkahelyemen nekem is ott vagy a favoritok között, ahogy még kb. 20 másik blog is. Ez mind a te érdemed, büszke lehetsz magadra. Sok sikert a munkádhoz, hatalmas dolog, hogy a hobbid egyben a munkád is lesz. Érezd jól magad itthon!

Lizi
ps: persze jelentkeznék én is a vacsira ;-)

9:32 de.  
Blogger Dolce Vita szerint...

Gratulálok a magyar gasztroblogok úttörőjének!
Korábban már írtam, hogy ez volt az első gasztroblog, amellyel valaha találkoztam! közsi és csak így tovább!
És gratula a főszerkesztőséghez is!

9:51 de.  
Blogger sipetotek szerint...

Gratulálok én is az eddigiekhez és persze előre a továbbiakhoz is :) Ha pedig úgy alakul h együtt vacsiznánk, nem fogok tiltakozni:)

9:54 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok! Én kb. 2 éve vagyok rendszeres olvasód, és hiába szaporodtak meg a gasztroblogok, szerintem igényességben és tájékozottságban továbbra is a tiéd a legjobb!

10:51 de.  
Blogger soesbors szerint...

Egymillió gratula! Fantasztikus eredmény, fantasztikus blog!

11:38 de.  
Blogger psvianne szerint...

Gratulálok! Sokat tanulok itt (is), további jó blogolást!

2:52 du.  
Blogger patchwitch szerint...

gratulálok! és a blog is csodás.... magam elég béna főző vagyok, inkább sütni, de azt is néha (merthogy attól meg hirtelen kerek lesz az ember...) itt mégis nagyon jó időzni...megváltoztattad a gondolkodásomat a főzésről, már majdnem csinálom magam is... és ez egy remek alkalom volt, hogy hagyjak neked egy üzenetet! boldog gasztroélményeket!

3:40 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok mind a tartalmas bloghoz, mind ehhez a fantasztikus számhoz!
Kívánom, hogy továbbra is találj sok örömöt az írásban!

5:34 du.  
Blogger la gourmande szerint...

Én is szeretném a kalapban végezni... :)

Chapeau! Tu es la meilleure!

6:43 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Én is jelentkeznék, kíváncsi lennék az épp hozzátáplálását kezdő fiamnak mit főznél. :)))

7:26 du.  
Blogger Anyul szerint...

Gratulálok ehhez a nagyon szép és nagyon kerek számhoz!!!
És nagyon szeretnék résztvenni a sorsoláson!

8:24 du.  
Blogger nemesnagyanna szerint...

Drága Chili&Vanilia!

Igen igen, nekem is te voltál az első gasztroblog és igen, nekem is te voltál az egyik ichletőm, hogy magam is belevágjak. A nyomodban kialakuló gasztroblog társadalom (szerintem már beszélhetünk ilyenről:)) igen sokat tehet a főzésben a szemléletformálásért, a hazai konyha megújításáért és az otthoni főzés öröme sokakban új értelmet nyert:) Köszönöm.
Kedves vacsorafelajánlásodra szeretnék jelentkezni, hátha szerencsém lesz:)

Gratulálok az egymillióhoz!:)

8:41 du.  
Blogger Zsuzsi szerint...

Gratulálok!!! És én is jelentkeznék... :)

9:52 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

gratulálok! bárcsak... :)

10:16 du.  
Blogger dia szerint...

Nagyon gratulálok a sikeredhez, ami nyilván nem véletlen. Csak így tovább :)
Hmm... azért azt hiszem lenne az ismerőseim között aki nagyon elsárgulna ha "nyernék" itt (o;

11:17 du.  
Blogger Unknown szerint...

én iiiis!

2:36 de.  
Blogger presh szerint...

Gratulálunk a bloghoz és a dining guide főszerkesztéshez egyaránt. Része vagy a mi kis magyarországi kulináris "forradalmunknak". Hála érte

9:35 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Chili és Vanília!
Szeretnénk jelentkezni a vacsorameghívásodra! Juj, nagyon izgi! Szeretjük a férjemmel meglepni egymást. A múltkori ajándékozáskor próbáltam kitalálni a meglepit és találgattam: "csak nem megszervezted, hogy Chili és Vanília főzzön nekem?" (nem) Erre most látom, hogy itt ez a lehetőség...
Amit már régen meg szeretnék írni Neked: szerintem jól nézne ki a fűszertartóidon, ha rágravíroztatnád a fűszerek nevét.
Köszönöm a blogod!
Anga

1:02 du.  
Blogger Andi szerint...

Szia kedves Zsófi!
Én is gratulálok Neked és köszönet a sok-sok szuper ötletért, amelyekkel kis londoni konyhámat megtöltötted! Neked köszönhetően nyert értelmet a cékla (csakis sütve...), kezdtem el próbálkozni a birssel, és a kakaós karfiol nekem is megvolt... :) És a legnagyobb örömmel venném meg következő London-Budapest repülőjegyemet egy ilyen vacsiért!
Andi

1:37 du.  
Blogger Rossamela szerint...

2-3 napig nem jutok nethez és micsoda eseményekről maradok le majdnem!
Zsófi, gratulálok és sok sikert az új feladathoz. Szinte csak ismételni tudom az előttem szólókat, köszönjük ezt a színvonalas online szakácskönyvet, és azt, hogy sokunkat indítottál el a gasztroblogolás útján.
Azt el kell mondanom, hogy a legjobban a kitartásodat csodálom, nincsenek szünetek, biztosan számíthatunk heti egy-két írásra és remek receptekre.
A nyereményvacsorára természetesen jelentkezem, a menü is megfelel.:) (Na jó, lehet más is, a karfiolt én is gyakran készítem. Kagylót, csak ha van. De tudnék még sok kedvencet fölsorolni...)

1:48 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok a tartalmas bloghoz. Sokat tanulok itt, további jó blogolást. Hála érte!

3:17 du.  
Blogger emagdi szerint...

Gratulálok a millióhoz!:)
Remélem még sokszor ennyit meg fog élni a blog!

Szeretnék én is pályázni a megvendégelt olvasó posztra, nagyon nagy megtiszteltetés lenne, ha nekem kedvezne a szerencse:)))

5:21 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok ehhez a szép jubileumhoz. Bárcsak sikerülne nyerni, jó kis szülinapi ajándék lenne...

7:10 du.  
Blogger Monika szerint...

Gratulálok a bloghoz, a remek receptekhez, s a stílusodhoz(magyartanárként különösen élvezem;)!
Köszönöm, hogy hétről hétre kedvet csinálsz a főzéshez,sütéshez, s köszönöm,hogy tanulhatok(tunk) tőled!:)

Szeretettel:
Mónika:)

7:21 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Egymillió látogató és legtöbb komment :) Persze melyik olvasó hagyna ki egy ilyen lehetőséget?
Gratulálok és bárki is lesz a nyeretes nagyon várom a beszámolót a Milliós Menüről.
Ja, és persze jelentkezem!

8:23 du.  
Blogger Kata szerint...

Minden elismerésem a tied! Nagyon nagy számok vannak a blogod mögött, nagy gasztronómiai tudás van benned, amit te meg is osztasz velünk, nagy örömünkre. Remélem, még sokáig olvashatjuk az írásaidat, és gratulálok az új munkádhoz:) Marcsi

9:15 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulál, szereti a blogot, jelentkezik: Kriszti :)

10:11 du.  
Blogger Stern Bori szerint...

Gratulálok!

:)

9:06 de.  
Blogger Doctor Pepper szerint...

Te jó ég!! Egymillió?!! Gratulálok! Sok sikert az új utadon!!

9:12 de.  
Blogger Amelie szerint...

Boldogságos 1milliomodik látogatót!...én kis naiv tényleg azt hittem, létezik egy szerencsés ismeretlen, s vajon visszatéved-e, vagy elvész ez a csodás lehetőség. De úgy látszik csodák mégis vannak, s itt a lehetőség mindannyiunk előtt!

9:59 de.  
Blogger Gabojsza szerint...

Kedves Zsófi,
Emlékszem a napra amikor először olvastalak (2005 november végén volt), mogyorós csirkesatay receptet kutattam a neten és aznap a Te recepted alapján készült az ebéd. Igaz, kecap manis, rizsbor és citromfű akkor még nem volt a konyhámban, de az általad javasolt helyettesítőkkel is elégedettek voltunk a végeredménnyel:-)
Magamban már akkor megkedveltelek, mikor olyan kedvesen válaszoltál a Brüsszeli utam előtt neked írt e-mail-re. Ha egyszer úgy hozza a sors, szívesen megismernélek személyesen is, a csúcs egy közös főzés lenne, azt élvezném igazán:-), persze a vacsora meghívás igen vonzó, így jelentkezem én is a sorsolásra:-) (kagyló nálam is jöhet – leginkább a szentjakab- a karfiolt kihagynám, azt magam is gyakran készítem, bár a Tied biztosan jobb:-))
Gratulálok a blogodhoz és sok sikert az új, diningguide-os feladathoz!
Gabojsza

10:07 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Hú, én is azt hittem, megvan már a szerencsés! nagyon irigyeltem, de látom nincs még minden veszve, én is beleugranék a kalapba!
És persze gratulálok!!!!

10:07 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

akárhányszor jövök hozzád, mióta kikerült ez a poszt, mindig nagyon meghatódok (na jó, ebben a terhességi hormonok is szerepet játszhatnak..).
szeretnék én is kalapba kerülni, amellett, hogy én is mindent kívánok, amit az előttem szólók.

12:56 du.  
Blogger Kata szerint...

Sok szeretettel gratulálok én is az egymillióhoz, a bloghoz, a rengeteg munkához!
Bár nem túl régóta, de én is növelem a számot, mégha csak sunnyogó olvasóként is. :o)
A kalapba is nagyon szívesen bekerülnék. :o)

1:19 du.  
Blogger lynn szerint...

Énisénis jelentkezem! Bár nem szoktam kommentelni, de rendszeresen olvaslak, mindig ide jövök először, ha ötletet keresek. Sőt, pár hete álmomban hosszan beszélgettem veled a cékla sütéséről és karfiolos receptekről. A pasim jót röhögött reggel, mikor elmeséltem :) De most hátha valóra válik! :)lynn

2:17 du.  
Blogger Füles szerint...

Kedves Chili! Gratulálok. Azt hiszem, mi olvasók tartozunk köszönettel neked a remek receptekért. További sikereket és sok millió olvasót kívánok.
Annamari

2:45 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Én is, én is! Gratulálok, köszönöm a blogot, és szeretnék bent lenni a kalapban. :) Ez nagyon izgalmas, és nagyon kedves ötlet Töled!

4:11 du.  
Blogger Anita szerint...

Nagyon örülök, hogy a kedvenc gasztro blogom ilyen népszerű. Nekem már megszámlálhatatlnanul sokszor sikerült a receptjeiddel sikereket elérnem, változatosan főzni a családomnak. Köszönöm neked.
Gratulálok!
Anita.

5:21 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

énisénis jelentkezem!

6:14 du.  
Blogger vadra szerint...

..meg én is :)

12:10 de.  
Blogger Renata Kalman szerint...

Besorolok én is a végére, gratulálok!

8:20 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Zsófi!
Először is sok szeretettel gratulálok mind az egymillió olvasóhoz, mind pedig az új munkához! :-)
A remek felhívásod - sok más olvasódhoz hasonlóan - engem is arra ösztönzött, hogy kilépjek a némaság és ismeretlenség homályából, és jelentkezzem abba a bizonyos kalapba. :-)
Sok sok sikert a továbbiakhoz!
Nünüke
(aki nevével ellentétben már nem Brüsszelben, hanem Budapesten leledzik)

8:32 de.  
Blogger Tejjelkifli szerint...

Én is szeretnék vacsizni!!!:))))

12:03 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

A linkem az előbb valami miatt lemaradt. Talán most összejön. :-)

1:08 du.  
Blogger Anna szerint...

Ez az év lesz a nagy dolgok éve. Gratulálok a sikereidhez és az örömödhöz.

8:29 du.  
Blogger Akca szerint...

Szia!

Gratulálok az egymilliomodik látogatóhoz és további sok sikert és látogatót és receptet!! :)

10:57 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gratulálok a millióhoz! Én csak tavaly ősszel akadtam a blogodra a MN-ban megjelent ananászos desszertnek köszönhetően, de azóta addict lettem! :)
Én is főzök, de sírva jegyzetelek a receptjeid láttán! :)
Nem kérdés, hogy pályázom a vacsimeghívásra!

Virág

4:21 du.  
Blogger Vesta szerint...

145 kommentet begyűjteni sem kis dolog! Gratulálok Neked és még rengeteg sikert kívánok, érezd magad jól az új munkád során!

6:15 du.  
Blogger f.d. szerint...

Gratulalok:)

7:22 du.  
Blogger Nem holnap. Ma. szerint...

Mi is szívesen vacsoráznánk nálad:)
és gratulálok

11:06 du.  
Blogger Moira szerint...

Kedves Chili!
Csatlakozom én is a gratulálók népes táborához!
Sok mindent tanultam már az oldaladról.
Még egy(sok) millió olvasót kívánok neked!
M

4:26 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Fantasztikus a blog, a receptek, a stílus, a fotók... azt hiszem, szívesen megnézném, milyen egy szenvedélyes főző konyhája. olyat nem lehet, hogy együtt is főzöl a nyertessel? :)

ezennel én is jelentkezem!

9:19 de.  
Blogger monika szerint...

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

9:26 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

ja, azt el is felejtettem, hogy családom női tagjai között zajos sikert arattam a bejegyzésed által készített vanília esszenciával, amit kis, kecses üvegekbe zárva karácsonyi ajándékként kaptak meg.

9:27 de.  
Blogger Mustraságok szerint...

Gratulálok a népszerűséghez :)
annak idején egy barátnőmmel szinte egyszerre fedeztük el az oldalt, szívesen olvasom mert nemcsak a receptek jók hanem az oldal is nagyon szép és praktikus (ami sajna nem általános, így örül az ember kis szíve ha ilyet lát)
további minden jót kívánok
Emília

9:37 de.  
Blogger monika szerint...

Én csak két szót írnék...:):
Gratulálok!
Jelentkeznék;)

9:40 de.  
Blogger nagypapi szerint...

Jézusom, erről alighanem lemaradtam, pedig vittem volna citromos-vargányás kolbászt kóstolóba...:))

7:04 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

szia Csili!
lelkes torzsolvasod vagyok (de nem O, ooo).
koszonet a remek, folyton ujulo virtualis szakacskalauzodert.
gratulalok az evfordulohoz es az uj projekthez is! eljen!
(de jo lenne vacsoravendegednek lenni)!
udv: Eszter

9:36 du.  
Blogger gobby szerint...

Gratulálok én is!!!! Több mint másfél éve vagyok fanatikus olvasód:)És persze jelentkeznék a sorsolásra, ha még lehet.

11:39 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

szupi:)
gera1@chello.hu

2:59 du.  
Blogger mARTeee szerint...

Gratulálok az egymillióhoz! Imádom olvasni a blogodat!
ezzel jelentkeztem is a vacsira? szupi...hátha egyszer nyerek :)

3:57 du.  
Blogger morri szerint...

Kedves Zsófi!
Én is szeretnék gratulálni! Eddig még nem kommenteltem Hozzád, de régóta a "konyhámban laksz", és eddig bármit próbáltam, amit itt olvastam, kivétel nélkül siker lett és nagy részük rendszeres eleme a repertoárnak. Köszönöm! :)
És persze szeretnék jelentkezni a sorsolásra is. :)
morri

7:31 du.  
Blogger Delish szerint...

Kedves Chili! Oszinte gratulacio! A blogod remek, imadom..nagyon sok mindent kiprobaltam, sot teljesen blogodfuggo lettem! A legjobbakat a jovoben, meg tobb lelkes latogatot Neked!! xxxxx Orsi

8:03 du.  
Blogger Audrey szerint...

Kedves Chili!
Gratulálok az eddigi eredményekhez és az új projekthez is! Kezdő háziasszonyként tőled tanultam meg a sok-sok izgalmas fűszer használatát, amelyek ma már a mi életünket is megízesítik :-)
Köszönöm az iránymutatást, és várom a további felfedezni valókat!
És persze semmiért sem hagynám ki, hogy jelentkezzek a sorsolásra:-)
Minden jót neked,
Audrey

8:12 du.  
Blogger Hanna szerint...

Kedves Zsófi!

Bevallom, először járok Nálad...Viszont végre megtaláltalak:)))
Nagyon nagy szeretettel gratulálok a sikereidhez és kívánom, hogy a blogból is átsugárzó jókedved mindig segítsen ezután is!

Üdvözlettel: egy új olvasód

1:50 du.  
Blogger patchwork szerint...

Gratulälok az eddigiekhez es toabbi sok sikert az elkvetkezendo terveidhez!
A vacsorara en is jelentkeznek:)
Lilla

2:30 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia kedves "Chili"!
Nagy szám az az 1 millió... gratulálok a sikeredhez!
Sajnos a megadott napon csak este jártam Nálad (másik városból), amúgy minden stimmel.
Tudnod kell, hogy amióta olvasom és felhasználom a remek ötleteidet, másképp áll a kezemben a fakanál. Sokat köszönhetek Neked és persze a családom is igen hálás:-D
Ha még lehet, és nincs meg a biztos befutód, ezennel jelentkezünk (férjemmel a hátam mögött)a sorsolásra!! Na jó, nem csak a vacsora miatt ;-)
Pusszantunk:
kicsisagi

10:49 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Chili!
Gratulálok a sikeredhez!
Minden nap megnézem a blogod, hátha egy fantasztikus új recepttel leszünk gazdagabbak!
Neked köszönhetem, hogy elkezdtem sütni-főzni!
További sok sikert és kitartást kívánok Neked!
egy vega csaj (aki azért halat eszik)

4:52 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal